2007. február 5., hétfő

DiCaprio

Leonardo Di'Caprio
Őt veszem először nagyító alá. Nem csak két legutóbbi filmje (A Télgla, Véres Gyémánt) miatt, de a filmszerető közönséget megosztó "személyisége" miatt is.


Már rögtön az elején le kell szögeznem - mindenféle homo beállítottságtól függetlenül - , hogy én szeretem DiCapriót!
Jó színész.
A film-és moziszerető emberek alapvetően két csoportba oszthatóak: akik szeretik és akik utálják.
Az utálat titkát én magam is többször próbáltam megfejteni, mígnem rájöttem, hogy valószínüleg az irígység (jól néz ki a gyerek) és a kölyökképe teszi. Mindezt pedig a Titanic - számomra felejthető - alakítása miatt érdemelte ki magának.
Persze azóta számos filmben bizonyított: Kapj el ha tudsz!, Aviátor stb., de az emberek szemében (zömében) megmaradt Leo, a szépfiú szerepében.
Egyre másra próbál kilépni a skatulyából és valljuk be, lassan(?) sikerül is neki!

Véres gyémánt: a "stáb".
(Balról: DiCaprio, Jennifer Connelly, Djimon Hounsou, Edward Zwick)

Véres Gyémánt (Blood Diamond) - hazai bemutató: február 1.
Megérdemelt Oscar jelölés a Legjobb Férfi főszereplő kategóriában! Aki még nem látta Edward Zwick (Az utolsó szamuráj, Szenvedélyek viharában) legújabb filmjét, az rohanjon el a moziba és nézze meg! Bár a dráma-kalandfilm határvonalán nem mindig sikerül a helyes utat megtalálnia, de ettől még egy élvezhető és izgalmas alkotással van dolgunk. Di'Caprio afrikai-angol akcentusa pedig magáért beszél (ya...ya...ya...)!
A történetről bővebben itt és most nem írnék, akit érdekel elolvashatja itt.

Golden Globe 2007: DiCaprio, Ben Affleck és Ben Affleckné

Nincsenek megjegyzések: